FAQ - Paton
CHOOSE YOUR LANGUAGE
follow us

FAQ

I. ORDERS

1. Moet ik een account aanmaken om een aankoop te doen in de winkel?
Nee, we hebben geen registratie nodig om de bestelling af te ronden.

2. Krijg ik een aankoopbevestiging in de vorm van een ontvangstbewijs of een btw-factuur?
Elke aankoop gaat vergezeld van een bevestiging in de vorm van een ontvangstbewijs. Op verzoek worden er ook BTW-facturen uitgeschreven.

3. Wanneer ik producten aan mijn winkelwagen toevoeg, reserveer ik dan goederen?
Nee. Het toevoegen van producten aan uw winkelwagen betekent niet dat u de goederen heeft gereserveerd.

4. Worden de goederen nieuw verkocht?
Ja, alle goederen die op onze website worden verkocht zijn nieuw en hebben volledige fabrieksgarantie.

5. Worden de goederen die verkocht worden in China geproduceerd?
Nee, we verkopen geen Chinese producten. Alle verkochte lassers worden geproduceerd in Europa, in het hoofdkantoor van de producent in Kiev.

6. Is the ordered product available immediately?
If the website states that the goods are in stock, the product is available immediately.

7. Wat is de doorlooptijd?
De levertijd is maximaal 48 uur na ontvangst van de betaling voor de bestelde producten op werkdagen.

8. Wat betekent het dat ik toestemming geef voor gegevensverwerking?
Dit is informatie dat de persoonsgegevens die in onze database zijn opgenomen alleen worden verwerkt voor het doel van de orderverwerking en niet zullen worden gedeeld met andere entiteiten.

9. Sturen we bestellingen naar het buitenland?
Ja, bestellingen in het buitenland worden pas verzonden na vooruitbetaling, dus het is niet mogelijk om onder rembours te bestellen. De verzendkosten voor elke bestelling zijn afhankelijk van het land waarnaar we de goederen sturen en het gewicht en de afmetingen van de producten.

10. Als de goederen niet beschikbaar zijn op de website, kunt u er dan op rekenen dat ze worden aangevuld?
In geval van gebrek aan de goederen waarin u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op om samen met onze adviseur te bepalen wanneer de goederen zullen worden aangevuld.

11. How to contact us?
Contact met ons is mogelijk dankzij het contactformulier dat beschikbaar is op de homepage. U kunt ons ook een e-mail sturen naar: sale@patonwelding.nl of ons bellen: +48 22 290 86 96

12. Is het mogelijk om goederen persoonlijk af te halen in een stationaire winkel?
Ja, de adresgegevens van onze winkel zijn:
MasterWeld Sp. z. o. o.
street: Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów

II. PAYMENTS

1. Wat zijn de betalingsvormen?
Momenteel accepteert onze winkel betalingen via traditionele overboekingen

2. Wat zijn de gegevens voor een traditionele overdracht?
Rekeningnummer voor een traditionele overboeking:
ING BANK EUR 71 1050 1562 1000 0090 3126 9617
BANK: ING Bank Śląski S.A., street: Sokolska 34, 40-086 Katowice,
Polen
SWIFT CODE: INGBPLPW

De gegevens van de ontvanger van de overdracht:
MasterWeld Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kapitałowa 4
35-213 Rzeszów
NIP: 8133751525

In de titel van de overdracht moet het ordernummer worden vermeld.

3. Is de BTW in de prijs inbegrepen?
Ja, de BTW is inbegrepen in de prijs van alle goederen die in onze winkel worden gekocht.

4. Kan ik mijn aankopen op een later tijdstip betalen?
Nee, op dit moment biedt onze winkel deze mogelijkheid niet.

5. Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?
Persoonsgegevens die in onze database zijn opgenomen, worden alleen verwerkt voor het doel van de orderverwerking en zullen niet ter beschikking worden gesteld aan andere entiteiten of worden verwerkt voor enig ander doel.